bitlis escort - bitlis escort, escort bitlis, bitlis escort bayan

Hergün Seks Yapmak istiyorum Sex hastasıyım!

Hizan Escort 26 Ekim 2020

slm lar oncelıkle arkadaslar hıkayeme uzatmadan gırmek ıstıyorum cunku sıcagı sıcagına daha guzel analtılır guneydoguda kamuda memur olarak calısmaktayım bır gun kozmetıkcı arkadasımda otururken dukkana cok guzel beyaz tenlı sarısın uzun boylu goguslerı buyuk bı hatun geldı ama ne bıcım manyak bırsey delı oldum hatuna hatun bı kac parca aldıktan sonra cıktı gıttı sonrdan ogrendımkı arkadasımdan ogretmen oldugunu neyse ben bunu bı ara otomobille konuta gıderken durakta bekeldıgını gordum hemen usumdan bı cınlık gectı yanına yaklamasamzdım cunku herkes benı tanıyordu oyle sap dıyede sızden hoslanıyorum dıyemezdım neyse bu dolmus a bındı bende dolmusu takıp edıyom evını ogrenmek ıcın neyse dolmustan ındıkten sonra bı apartman a gırdıgını gordum artık evını ogrenmıstım ve her bos kaldıgımda gezdıgımde o apartmanın onunden gecıyordum kozmetıkcı arkadasımdan numarasını bulmasını rıca etmıstım bulmsutu bana haber evrdıgınde cok sevıdındım neyse numarasını aldıktan sonra arayıp sesını dinledikten sonra kapattım bu sefer o aradı cvp vermedım sonra msj cektı kımsınız dıye cvp verdım bı hayranınız dıye tabı hemen nerden buldugumu sordu numarayı bende buldum dedım öğretmenim arayan belasını da mevlaısnıda bulıur ben sızden cok hoslanıyorum sızınle tanısmak ıstıyorum dıye msj cektım cvp gelemdı bı gece konuta gıttıkten sonra gec satlerde aradım 2 kere cvp vermedı sonra bütün umıdımı kesmısken o cagrı vazgeçti aradım ve gecenın bu saatınde ne ıstedıgını sordu öğretmenim dedım bıttım sıze sancı dusunemdıgım saat yok dedım oyle artık konusmaya basladık bana bıgun onu gorunce kendımı ona gostermemı ıstedı tanımak ıcın bende ertesı gun gıttım berber e: jılet gıbı oldum arabyıda yıkattım pırıl pırıl hıc reddılmeye tahamulum yoktu o kadar ugrastan sonra neyse bunu beklemeye basladım apartmanın karsısında bı yerde otomobilde o konuttan cıkınca kalbım kut kut edıyorudu bu duraga dogru ılerlerken hemen otomobille yanasıp öğretmenim bırakıyım ısterseız dedım durup bı acayip acayip baktı bana o senmısın dedı çeper güç evet dıyebıldım kıpkırmızı olmustum ılk kere o kadar utandım neyse ben kapıyı acıp bunu gene bırakıyım dedım öğretmenim kapıyı acmamla bıraz teredutte bulundu ama neyse bındı cok sevındım bende yavas yavas mektebe dogru suruyordum kı bana gec kaldıgını bıraz seri edersem sevınıcegını soyledı ne ben ne o konusmuyoruz ıkımızde karsı ratarın konusmasını beklıyoruz neyse mektebe geldım vazgeçtim ben onu hıc bısey demeden çabuktan ındı herhalde gercekten gec kalmsıtı neyse ben dedım ehrhalde begenmedı kı bısey demeden ındı gıttı ınsan bı tsk eder en azaından aksam konuta gıttıkten sonra bı msj geldı hemen coşkuyla baktım bugun ıcın ozur dılerım gec kalmsıtım ve ılk gunlerdınde mudurden azar ıstemedıgı ıcın acale ettıgını o tezle tsk etmeyı unuttugunu soyledı onemlı olamdıgını ıstersennız sancı her gun bırakabılırım memnunıyetle dedıkten sonra msj lasmaya basladık neyse ertesı gun hafta sonu oldugu ıcın aksam onu yemege davet ettım kabul etmeseyıyle sevıncten ucuyordum saatler gecmesını bılmıdu aksama dogru gıttım evının onunden aldım luks bı otel ın restorantına gıttık yemek yedık konustuk muhabbet ettık ıyıcene kaynakstık saat 11 e gelıyordu bıraz otomobille dolastıktan sonra onu konuta vazgeçmemi ıstedı öğretmenim dedım bı kahve ıceleım bı yerde oyle gıdelım dedım gulumsesı bana artık öğretmen dıye haıtap etmememı ıstemedıgını soyledı ısmıyle hıtap edersem sevınecegını soyleyınce memnunıyetle dedım sonra o sen bana yemek ısmarladın gel bende sana kahve ısmarlıyım dedı nerde dedım evımde dedı neyse cok heyecanalnmıstım ve bunu bellı edıyordum ıster ıstemez konusurken evıne geldık oturup muhabbet edttıkten sonra saat 12 ye gelıyodu konutta soguk bıra oldugunu ıcemek ısteyıp ıstemedıgımı sorunca evet dedım ve karsılıklı ıcmeye basladık kahveden sonra neyse cakır keyıf olduktan sonra bız ıyıcene havaya gırdık ve katlanamadım dudakalrından optum onu ılk once kendını cektı ve hıc bısey demeden oylece durdu. Hizan Escort ben bıdaha hücum yaptım bu sefer emıyodum dudagını o ıse Mehtap hıc bısey yapmadanoyle duruyordu sonra karsılık vermeye basladıkı hosuna gıtmıs olmalaı ben yavas yavas goguslerını oksamaya basladım oda elını aletıme attı ve oksamaya basladı ben dudakalrını emerken elbıselerını cıakrmaya basladım kanepenın ustunde ustunde yalnızca ıccamasırlar ıle kaldı manyak bı vucudu vardı hele o benı delı eden gosuelrı gorunce ıyıcene azdım opmedıgım yalamadıgım yerını bırakamdım yarım saat süresince her eyrını yaladım onu ıyıcene delı etmek ıstedım ve elını aletıme atıp oksadıktan sonra ustumuzdekılerın hepsını cıakrıp bacakalrını ayırıp o tertemıs benı ye der gıbı durtan amını yalamaya basladım tertemız bı kıl bıle yokktu ben dılımle onu delı edıp dılımle adete sıkıyodum onu oda elıyle vucudumu oksayıp basımı amına bastırıyordu 69 pozısyonuna gectık ben onun amını yalayıp emerken o benım aletı agzına alıp emmeye basladı oyle bı yalıyodukı nerdeyse bosalıcaktım ve bosamalya hıc nıyetım yoktu onu yatırıp bacak arasına gectım sıkımın kafasının amının dudakalrına surterken gogusleırnı yalamaya basladım kulak memelerını bogazını boynunu emıp delı edıyorudum onu sonra kulagıma fısıldaıyp yeter senı ıstıyorum ıcıme gır demeseyıle koklemem bır oldu derın bı soluk cekıp ohhhhhladı ben delı gıbı amının derınlıkelrıne gırıp cıakrken o tırnakalrını gecırıyordu sırtama daha fazla dayanamayıo cıkarıp goguslerının arasına bosaldım bıraz dınlendıkten sonra aletımı oksmaya basladı agzına lıp emıp tassakalrımı yalıyordu alet kalktıktan sonra onu kucagıma aldım ve yavascana ustune oturmaya basladı yarasın akadar alıp sonra hepsını aldı yavas hareketlerle aletımı ıcıne alıp alıp cıakrıyordu o bosaldıktan sonra domaltıp arkadanamına gırmeye basladım delı gıbı ınlıyordu sık benı sık benı dıye bende daha fazla o kalcalara direnemeyip cıkarıp hemen dondurup agzına verdım bütün gelıcektım kı aletımn kafasını agzında vazgeçip elıyle sıkımı yakalayıp bı damlasını bıle zıyan etmeden hepsını yuttu ve saat cok gec olmsutu ben ustumu gıyıp konuta gıttım 1 1,5 yıl süresince devam ettık boyle haftada en az 3,4 gun evıdneydım takı tayını baska bı sehre cıkana kadar.

66 toplam, 1 bugün

Üniversite’de sex hikayeleri

Adilcevaz Escort 18 Ekim 2020

Mektepte sex hikayeleri  Merhaba dostlar bu öyküyü kimseye anlatamadığım için bu biçimde paylaşmak istiyorum. Ben ahmet 20 yaşımdayım. Üniversite de matematik okuyorum.1.83 boyunda yağız bir gencim. Standartın üzerinde olduğum söylenebilir ama benim haz aldığım şeyler daha değişik o surattan akranım kızlara pek fazla ilgi duymuyorum. Bunda takribî 2 ay evvel bozuk olan bilgisayaramı tamire götürürken dolmuşa bindim. ve en arkaya oturdum. 1 2 dakika sonra arka iki kız geldi. Biri uzun boylu yaşına göre iyi fiziği olan bi kızdı. değişiği ise cılız bişey. cılız olan ayakta durmak zorunda kaldı.daha sonra ben dolmuş fiyatını vermek için elimi uzattığımda yer dar olduğu için sağ elimin dışı ile yanımda duran kızın götüne dokundum. hafifden bi irkildi. fakat bu benim güzelime gitti. sonra muhabbet etmeye başladım. kaçıncı sınıfsınız bakalım siz diyerek girdim. gelişince ne olmak istiyorsunuzdan devam ettim. sonra azıcık sıcak bir muhabbet kurunca hafiflediler. lise 1. sınıf talebeleri dershaneye gidiyorlarmış. yanımda oturan kız 1.60 boylarında 45 kilo etrafı sarışın mavi gözlü dolgun bir kız. daha sonra para üstü geldiğinde elimi tekerrür cüzdanıma attım o sırada götüne tekerrür dokundum fakat bu kez rastgele bi tepki vermedi. cüzdanımı cebime koyarken bu kez daha sert ve besbelli bi biçimde okşadım.sonra elimi belirli olmayacak biçimde götüne doğru götürdüm ve okşamaya devam ettim. o sırada basmakalıp bi biçimde konuşuyoruz. matematiği çok kötüymüş.bende çok çalış filan dedim. daha sonra indiler ve inerken ayağa kalkana kadar avuçlayarak sıktım götünü kimseye farkettirmeden sonra gülerek indiler.2 gün filan sonra o ufak kızı markette gördüm. annesiyle birlikte aa naber filan dedim. o da annesine benden bahsetmiş çok fena tırstım anne işte bu ağabeydi filan diye. sonra bayan tebessümerek bana dönünce hafifledim. matematiğin iyi midir dedi. bende evet kısmım o dedim. biz kızı dershaneye gönderiyorz özel ders versen ne kadar istersin dedi. bende çok uygun bi maliyet söyleyip destekçi olabilirsem ne mutlu bana dedim. azıcık detay konuştuk. konutu tanım etti numaramı aldı arın akşam davet etti. ama ben çekiniyorum gitmeye. çılgın cesareti gittim.babasıyla tanıştım ailenin tek kızıymış. sonra bi metod tanımladık. dedi ki dersleri burda yapın bende bana farketmez dedim. bi kaç gün sonra ilk dersi yapmak için gittim. evvel salonda ailesi varken çalıştık azıcık. daha sonra alt kat komşuları gelince biz kızın odasına geçtik. komşunun piçleri devamlı odaya daldığı için kapıyı kitlettirdim annesine. yarım saat filan çalıştık o sırada elimi devamlı samimiyetten bacaklarına götürüyrdum hiç sesini çıkarmadı. sonra hadi ara verelim dedim. kaç kilosun dedim 45 etrafı dedi. dedim bence daha hafifsin. gel ayaklarımla tartayım seni. güldü dedim ayağa kalk arkanı dön bana. döndün sonra belinden yakalayıp kendime doğru çektim. dedim ki ayaklarıma bas bi kaç afaki şakadan sonra kucağıma oturttum. belini çevirerek hareket ettiriyordum. yapsana dedim ve kendisi yapmaya başladı çekingen bir biçimde. derken ders bitti. 1 2 kez bu biçimde onların evinde ders yaptık. bir keresinde sikimi okşattm. en ileri gittiğimiz safha buydu. bir sonraki dersi bizim konutta yapmak için annesiyle konuştum. dedim ki gündüz yapalım akşam derse gidicem. bayan da tamam dedi. salı günü mektep üniformasına vazgeçti annesi. konutumuzu olağan bi hoşlandı. gönlüm çok rahat deyip gitti. konut dostlarım konutta yoktu 1. öğretim oldukları için. benim odama geçip kapımı kapattım. müzik açtım ve ders çalışmaya başladık.arada bir kocaman götünü elliyordum ders anlatırken. sonra face filan hadiseleri gel ilave edeyim seni dedim. pc başına oturdum gel hadi deyip onu da kucağıma oturttum.üzerimde eşofman vardı. bi ayağa kalk dedim art dönük bi biçimde ayağa kalkınca sikimi çıkardım. onunda eteğini kaldırıp alttan yerleştirdim götünün arasına otur şimdi dedim. çekingen bi biçimde oturdu. sonra benim face e bakarken. iyimi böyle dedim. kısık bi sesle hıhı dedi.bugün yorulmuşsundur yat sana masaj yapıyım dedim. suskun serinkanlı bi kız olduğu için ses çıkarmadı. sonra yatağımın üzerine yatırdım. ve en coşkulu üniversite seks öyküsü başlıyor. Sonra süveterini çıkardım. sen yat dedim. sonra sikimi kocaman götüne denk getirdim üstüne oturdum. yavaşca okşamaya başladım. sonra gömleğini çıkartıp bi tek sütyenle uzanmasını sağladım. yeşil bi südyeni vardı. sonra onu da açıp yavaşca öpmeye başladım. daha sonra eteğini yukarıya kaldırıp kilotlu çorabını alt indirdim. bütün o sırada kimse gelmez demi dedi ? bende yok merak etme dedim. sen yat. kırmızı bir külot vardı götü büyük olduğu için külotun bır kismı araya kaçmıştı. külotuyla bi vakit oynadıktan sonra çıkarttım. ve direk götünü yalamaya başladım. götünü ayırıp amına doğru dil attıkca ıhh diye sesler çıkarmaya başladım.5 dk süresince amını yaladım ve kıpkırmızı olana kadar kendini sıkıyordu.sonra suratını bana çevirdim ve o dim dik gögüsleri karşımdaydı. yavaş bi biçimde yalamaya başladım. ben yaladıkca o azıyordu. güzeline gidiyormu dedim. evet çok hoş dedi süratli süratli soluk alarak.bak şimdi daha hoş bişey yaptırıcam sana dedim. olduğun gibi kal deyip ayağa kalktım gözlerini kapat dedim ve ben ne gösterirsem onu yap anlaştık dedi. gözlerini elimle kapatıp bi vakit dudaklarından öptüm sonra agzını açtım. öbür elimde sikimi çıkarıp başını ağzına verdim.  Acemi olduğu için ne yapacağını öğrenemedi evvel sonra hadi yala dedim. ve kafasını ileri geri oynatıp yalamaya başladı. ilk seferi olmasına karşın mucizevi hoş sakso sürüklüyordu. sonra elini alıp taşaklarıma götürdüm. daha sonra birden kendisi eğilip taşaklarımı ağzına aldı.elimi gözlerinden sürükleyip amını okşamaya başladım ama çok utanıyordu. beni bıraktım. sonra surat üstü yatırdım ve yastığımı göbeğine koydum. sonra sikime azıcık tükürüp götünün arasında dolaştırmaya başladım. bacaklarını kapat dedim ve götünden amına doğru gidip geldim. bakire olduğunu düşündüğüm için amdan girmedim. sonra iki eliyle götünü azıcık ayırmasını istedim. ellerini atıp götünü ayırdı. bende yavaş bi biçimde sikimi o koca dolgun götünden ileri ittim bastırarak 3 de 1 ini soktum ah dedi. çok acıdı dedi. bende istersen çıkarıyım dediğimde ıı diyerek yalanladı. daha sonra yavaş yavaş genişledi ve bende sikimin yarısına kadar sokup sürüklemeye devam ettim. bu biçimde bi vakit devam ettikten sonra domaltıp arda geçtim tekerrür ve sikimin yarısını soktum yeniden. domaltıp sikmek çok güzelime gittiği için yarıda kesip boşalcağım zaman yapmaya karar verdim. sonra ben yattım ve onu üstüme aldım. yavaş bi biçimde oturup kalk dedim ve gögüsleri ağzıma geldi. ben yalarken o da yavaş yavaş oturup kalkıyordu. sonradan süratlendi ve olanaksız diyebileceğim biçimde 20 cm lik sikimi tamamen içine aldı. o oturup kalkarken ben bi sigara yaktım baş ucumda. sigaradan sonra tamam kalk dedim ve ilk pozisyona getirip tekerrür agzına verdim. ama pek güzeline gitmedi götünden çıktığı için. fakat devam etti yapmaya. göğüsleri dimdik ve kocamandı. sonra onu domaltıp tekerrür sikmeye başladım süratli bi biçimde ben gidip geldikce o daha da istiyordu. Adilcevaz Escort Ezgi’yi bilirmişsin dedi. o biçimde 10 dk filan gidip geldikten sonra boşalcağımı hissettim.daha sonra süratlendim iyice lap lap diye götünden tutarak sikime doğru vurmaya başladım o sırada çok fazla ses çıkarıyordu. bi kaç gidip gelmeden sonra götüne boşaldım.ama azıcığını yakalayıp suratını bana doğru çevirdim ve elini yakalayıp sikimi götürdüm ve 31 sürüklettim. zati boşalmıştım ama son nebzeyi de göğüslerine boşalmak istedim bütün boşalcağım zaman elinden yakalayıp göğüslerine götürdüm ve sonuna kadar boşaldım. daha sonra arınılıp azıcık ders çalıştık o gün bugündür haftada 3 gün ders yapıyoruz ve her keresinde sürekli sakso sürükletiyorum. hafta da bir bazen 10 günde bir de çılgın gibi sikiyorum.şimdilik bu kadar. 

81 toplam, 0 bugün

  • Antalya Escort Genç Çıtır Bayan Cemre

    - 11 Mart 2021 - 0 Yorumlar

    Selam canım ben Eskort Cemre, 1,70 boyunda 60 kiloda ela gözlü seksi ve 24 yaşında genç bir bayanım. İlanım da gördüğünüz numaramı aramanız ve benden cinsellik buluşmanızı almanız sizler için yeterli olacaktır. Sarışın olduğum için de sizler böylesine hoş bir hatun ile cinsellik yaptığınız zaman beni çok seviyorsunuz. Şayet böylesine hoş bir hatun ile cinsellik […]

  • Antalya Eskort Kızlar İle Doruklara Ulaşın İki Kız Kardeş Eda Ve İlayda

    - 15 Mart 2021 - 0 Yorumlar

    Antalya Eskort Bayan Sitesi aracılığı ile bize ulaşacak erkekleri büyük sürprizler bekliyor. Biz iki kız kardeşiz ve sekse doyamadığımız için escortluk yaparak maddi olarak ta karşılığını almak istiyoruz.  Ben Eda var kız kardeşim İlayda ile birlikte hizmet veriyoruz. Ayrı ayrı hizmet vermiyoruz. Birlikte olmak isteyecek erkek ya da grup yapmak isteyecek erkekle veya evli çiftlerin buna göre […]